Dallara WSL 302
Az autó a F302 tipusú idei fejlesztésû Formula 3-as autó továbbfejlesztése, annak érdekében, hogy a nagyobb teljesítményû motorból nagyobb sebességet tudjunk elérni.
A fõ különbségek:
- teljesen új aerodinamika
- új alsó szárny
- új, magasabb oldaldobozok,
- új hátsó diffuzor
- új motorburkolat
- új elsõ- és hátsószárny pozició
- szélesebb test
- mûanyag szoknya alul
- 6 sebességes szekvenciális váltó
- szélesebb nyomtáv elöl-hátul
- nagyobb hûtõk
- más féltengely és lengõkarok
- más motorcsatlakoztatás
- kerék biztonsági kábelek

Az autó az új 2 literes AER motor használatához kialakított.

Technikai adatok
Tipus: Nyitott kerekes, együléses, nyitott fülkés, elsõ- hátsó szárnyak, szívó hatású aljkiképzés
Váz: vegyes kialakítású karbon-kevlar-Al-méhsejt
Felfüggesztés elöl: nyomórúd és mono lengéscsillapító
Felfüggesztés hátul: nyomórúd és iker lengéscsillapító
Súly: 560 kg vezetõvel együtt
Tengelytáv: ~2695 mm
Nyomtáv elõl: ~1570 mm
Nyomtáv hátul: ~1520 mm
Váltó: Hewland 6 sebesség+hátramenet szekvenciális
Motor szállító: AER
Kerekek: Speedline 11" és 12.5"
Fékek: Brembo tárcsák és betétek
Lengéscsillapító: Koni
Kormány: Sparco
Tûzoltó: Lifline
Üzemanyag tank: Premier
Szûrõk: Fiaam
Akkumuklátor: Gates
Hûtõ: Behr


Motor
A motor 2000 köbcentiméteres, négyhengeres, soros elrendezésû szívó motor, 250 LE maximális teljesítménnyel az Advanced Engine Research (AER) által fejlesztve. Turbófeltõltõs változata a Le Mans-i 24 órás és az Amerikai Le Mans Széria versenyein 550 LE-vel szerepel. Szívó változatát is lehet 300 LE-ig fejleszteni amire a késõbbiekben esetleg sor is kerülhet majd, de jelenleg a motor 7000 km-t tud felujítás nélkül teljesíteni, ami rendkívül kedvezõ a hasonló teljesítményû versenymotorokhoz képest. (Összehasonlítás képpen: a Nissan 250 LE-s motorja csak 3500 km-t tudott felújítás nélkül megtenni.) Emellett a súlya mindössze 85 kg ami a legkönnyebb a 2000 cc motorok között.